Tjohopp!

När jag har druckit upp mitt kaffe ska jag kila till min lägenhet :) Ska försöka få undan det mesta och åtminstone städa badrummet ordentigt, har skurat badkar och så men behöver ta väggarna och badrumskåpet och så :) Det går väl på tio min eller så så det borde jag fixa. Vore skönt att få ordning på klädkammaren också. Ni kan väl hålla tummarna för mig?! 
 
I morgon jobbar jag 7.00-21.00 så då blir det inte att vara i lägenheten. 
Däremot har jag tänkt att mi9n far ska få köra grejer åt mig på onsdag så det som ska med hit MÅSTE packas i ordning idag. På torsdag har jag tänkt städa färdigt så jag bara kan åka och lämna nycklarna på fredag :) 
 
Denna månaden delar jag och min karl på hans hyra, snacka om att det kommer sparas pengar på det, han betalar 2500 mindre än vanligt och jag betalar 1500 mindre än vanligt. Vore riktigt gött om man kunde få igång sparkontot ordentligt nu!
Hoppas bara jag får jobba tillräckligt mycket, fast jag har redan tagit en sisådär 15 arbetspass i december så det är nog inga problem!
 
Just det, jag har skickat iväg en ansökan till....KOMVUX!
 
Och så har jag börjat måla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0