Förändringar

Gudars vad man förändras. Min sambo har förändrat mig till det bättre. 
 
Han har lärt mig att inte ta på mig all skit, visserligen har jag inte kommit hela vägen då jag tar åt mig men samtidigt har jag sagt upp kontakten med personer som bara tar min energi. Jag har tidigare försökt och försökt med så kallade vänner, de där som det passar endast när det passar dem. Det är rätt skönt faktiskt :)
 
Jag har äntligen börjat plugga och jag har klarat av två av sex ämnen än så länge och i november ska jag vara helt klar. Tidigare har jag haft vikariat efter vikariat och innan dess timjobb. Nu satsar jag lite extra och har jag tur kommer jag låmgt på det. 
 
Jag har släppt min lägenhet, den var som en trygghet för mig innan, men nu har jag trygghet på en helt annan nivå. 
 
Han har fått mig att ta tag i saker och det känns grymt.
 
Att han skickade ett blombud till mig i fredags var också helgrymt!
 
 
Vilket kul inlägg hahaa. Hur som helst, jag älskar min karl, mer än något annat!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Svar: Tack så mycket :)

Det är riktigt svårt att acceptera sig själv som man är. Speciellt eftersom man ofta har en föreställning om hur man borde vara. Man få försöka släppa alla dessa föreställningar och se sig själv som den man är i stället :)

Svar: Ja men precis. Jag har faktiskt sökt och börjat få hjälp för det så jag hoppas det blir bättre :)
Therese

2013-09-08 @ 21:40:40
URL: http://saramodigh.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0