Underbart

De två senaste veckorna har varit bland de bästa i mitt liv tror jag :)
 
För det första hade jag två hundar hemma första veckan, tog massa långpromenader och hade det så gött.
Andra veckan fick jag besök av mina fina vänner, plus att när hundarna skulle hämtas så lämnade de kvar en åt mig! Jag kunde fortsätta med mina hundpromenader en vecka till, jag verkligen älskar det!
 
Pyssla, promenera, duscha och borsta hundar, det är livet det!
Hundrasen är långhårig och kräver en del vård, inte mig emot.
 
Hunden hämtades tyvärr igår..
 
Men!
 
På onsdag kommer de hit igen för att stanna ett par dagar. tror ni jag är lycklig eller?
De kommer behövas, verkligen.
Eventuellt i morgon, eller på onsdag kommer min ena katt flytta här ifrån. Jag är inte glad över det alls, men det måste ske. Jag orkar inte mer. Han är den bästa och kommer alltid vara speciell för mig men jag orkar inte längre.
 
Sen jag träffade min sambo har han kissat inne. Allra oftast på hans kläder eller väskor eller så. Var och varannan dag. Idag på kläder och en kudde i soffan. Tänk om det hade gått igenom och i soffan :/  Vi har försökt med både det ena eller det andra men inget hjälper.
 
Det positiva i detta är väl att han kommer flytta hem till min mamma, så jag kommer kunna träffa honom och jag vet var han kommer hålla hus och att han har det bra. Han kommer bli utekatt och bo ihop med sin mamma, moster och kusin och de kommer överrens så det är ju tur.
 
Men jag har ändå haft honom sen jag flyttade in i min första lägenhet för fem år sen så det är inte lätt. Inte lätt alls. Det får gå, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0