Liten del av mina djur!

Insåg att jag har haft en hel del djur och tänkte dela med mig lite.
De flesta bilderna har jag i fotoalbum så de kommer inte upp nu, har ingen scanner liksom :P
Kanske tar kort på kort någon dag, vi får väl se.
Här kommer bilder jag hade på usb-minne i alla fall :)
 
 
 
 
 
 
 
                                                      Här har vi ju då min Zingo som blir fem år i år!
          Här har vi Zingo med hans mor, första gången de träffas sen han var liten, det gick bra för övrigt :)
       "Min" fina Ronja :) Mammas hund men jag som försökte uppfostra när jag var där :P Mig lyssnade hon på någorlunda och drog inte allt för mycket i kopplet ;) De andra hatade att promenera med henne.
       Loka, som fick flytta ifrån mig för två år sen då hon vantrivdes och kissade inne och sånt, annars världens goaste kisse.
       Min Loka, myskatt.
     Bianca och Kilja <3 Ingen utav dem är längre i livet, Kilja fick epilepsi och hon som tog över dem efter mig fick avliva henne bara några månader efter att hon tagit över dem, Bianca fick avlivas för någon månad sen :(
        Kilja fina blyger
            Bianca var alltid så nyfiken hihi,,
     Bianca matvrak :)
        Bilden talar för sig själv :P
      Bilden talar för sig själv :P
           Någon gång skulle jag kanske vilja ha nya råttor, men Patrik går nog inte med på det :/
Jag och fina Ronja, nog roligaste hunden jag känt..!
Stark som hon var så drog hon mig fram :D
 
 
Fina Shiwa!! :) Patriks myspisse.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0