Och nu då?

Gubben har åkt till jobbet, och han kommer inte hem förrens på fredag.
Hur fan ska jag överleva? Att han kan med att bara lämna mig sådär!!!
 
Nej skoja :D Jag kommer klara mig fint, fast jag är inte så bekväm i att åka hem från jobbet kl 22 ikväll när ingen väntar sig att jag ska komma hem, tänk om det händer något :(
Nej jag ska inte tänka så, får åka med bussen som går till hållplatsen utanför dörren så är det nog lugnt.
:)
 
Jag får ha min stackars mamma i telefon, som vanligt ;D
 
SNART börjar skolan, och mina skolböcker har kommit :D
Min bok om Irish softcoated wheaten terrier har kommit med, gissa vilken av böckerna jag börjat läsa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0