Hola!

Jag längtar såå till torsdag! Då ska jag och min pappa på introduktionskurs på trafikskolan så jag kan få övningsköra med honom, wiihoo!

Jobbar, jobbar och jobbar. Skulle egentligen träffat en karl i morgon men jag var tvungen att byta ett pass så jag jobbar kväll i morgon :/ Tråkigt på ett sätt men samtidigt är det skönt för egentligen skulle jag ha jobbat 7.30-17.00 och sen vara på körskolan, typ 18.00-21.30. Jag hade fixat det men det är skönt att vara utvilad när man kommer dit så man orkar lyssna och kan ta till sig vad som sägs. Antar nämligen att det är bra att lära sig något;)

På tal om jobb så hade vi Apt idag och jag var med på det första gången och fick agera sekreterare,
jag hade inte ens läst något av de tidigare protokollen men jag kan ju gå efter dem när jag renskriver sen :)
Asbra änna.

Det ligger en annons ute nu då en på jobbet slutar. Så jävla synd att jag inte kan söka den :(
Ennu en pik på att jag måste plugga efter mitt vik, älskar ju att jobba med människor.
Skönt att ha fått en kick i röven så man får något gjort!!

Förlåt för allt jobbsnack men det är typ vad som händer just nu. Jag jobbar mindre än i somras men ändå ;)
Det  är en del av min familj, mitt andra hem. Love it. På tal om det är det ju därifrån jag får alla bra idéer som typ körkort och utbildning :D



Nu ska jag änna dricka upp mitt kaffe och sen ska jag diska !

Hare göttans

Puss och kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0