Underbara uppblåsbara

Måste berätta om min helg alltså!

Umgicks med pappa och bror på fredagen och det slutade med mindre lyckade grejer, men det är över nu.
Det mindre lyckade har inte med far och bror att göra.
Men kvällen innehöll i alla fall en snygg karl, mumma! Även öl och god mat, som jag lagade:)

På lördagen mötte jag min syster i Allum och vi shoppade massa julklappar, jag är nästan färdig med alla klappar nu!! :D Efter det åkte vi hem till mig, åt thaimat och slog in julklappar, mys! Bror och far kom förbi en stund och sen blev det en TwilightNight med min syster då hon inte hade sett filmerna :O Hon fastnade grymt mycket och blev beroende ;)
Hon kollade på filmerna fram till 2.30. Jag somnade tidigare, har ju sett dem förr :D

Klockan 9 på morgonen väcker hon mig och säger att vi ska gå på bio, så mycket fastnade hon ;)
Det passade mig perfekt då det var vad jag egentligen ville göra den helgen.

Breaking Dawn var helt underbar ! Vi skrattade, vi grät, vi blev som två fnittriga tonåringar (trots att hon är 31 och jag 23 ;) ) Ooups liksom. Det är helt klart den bästa filmen jag sett på bio. Synd att jag inte såg de andra tre på bio..

Innan hade jag de tre första böckerna, i morgon ska jag hämta ut sista boken plus någon typ bonusbok. Wiiihooo !

Så kan de gå.. Jag är fast ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0