Baka baka liten kaka

Nu har jag bakat kokostoppar, något av det enklaste jag ågonsin bakat tror jag, och endast fyra ingredienser.
Jag har choklad i botten på dem, jag måste bara komma på hur jag gör det bäst, tips tack!
Jag tänkte ni kunde få receptet av mig faktiskt, så snäll är jag!

50g Smör
2 Ägg
1,5 dl Socker
200g Kokosflingor (ett paket)

Smält smöret. Vispa ägg och socker i en bunke och häll sen i kokos.
Rör sen i smöret. Låt svälla i några minuter.
Klicka ut smeten på en plåt, in i ugnen. 175 grader i 10 minuter. DONE!
Så svårt är det haha :D


Upp och ner pga att chokladen skulle på :)


Smälter choklad, mums!


Dags att stelna i kylen så är de färdiga :)

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Det där ser minst sagt redigt gott ut!

2011-10-13 @ 17:59:51
URL: http://stroonger.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Hehe, kan tänka mig det! :)



Ja, antagligen :O Jag kollade aldrig termometern imorse, men kan ju säga att jag ångrade mig att jag inte tog på mig mössa och handskar när jag var ute med hunden... BURR! :O

2011-10-13 @ 18:03:33
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0