Dagens!

DAGENS HUMÖR: Bara finfint!

DAGENS KLÄDSEL: Mjukiskläder än så länge :) Gött äre

DAGENS MUSIK: Miss LI

DAGENS SAKNAD:
Julskinka :(

DAGENS LÄNGTAN: 
Julafton. Kommer vara så de närmsta dagarna ;)

DAGENS HAT: 
Hat är ett starkt ord, men mitt illamående, även om det inte är nu utan endast kvällarna. Hoppas dock det blir bra nu, vart inte illamående igår!

DAGENS VILL: 
Laga god mat och mys med älskling :) Men icke sa nicke, jag jobbar till kl 22 :(

DAGENS VILL INTE: 
Att min glass ska ta slut, inte heller att mitt halsont ska stanna kvar.. 

DAGENS MYS:
 Får mysa med lite glass tills jag ska tvätta kl 10 :P

DAGENS GÅ UPP: Kl:7.30 ca :) Vaknade när gubben gick upp vid 7 :) 

DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: 
Ha denna helgen :( Ska vara gubblös eventuellt hela helgen :'(

DAGENS JAG ÄR: 
Förjävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0