....

Jag blir galen snart! jobbat i ca tre timmar, har sex timmar kvar. Jag mår illa! Blev illamående när jag var påväg hit och det ger inte med sig! Helvete också. På onsdag är det jag som går till läkaren, i morgon orkar jag inte då jag ska vara vaken hela natten.

På tal om sömn, eller inte sömn. Jag har fått problwm med mardrömmar. Brukar ALDRIG vakna av mardrömmar men har gjort det flertalet gånger den senaste tiden. Idag var en sån dag. Skulle sova för att orka med natten, somnade ca kl 12.30, vaknade två timmar senare av en mardröm. För att känna mig säker var jag tvungen att gå upp en stund och pyssla med annat. Annars har jag vaknat vid tre på natten av mardrömmar. Jag hatar det!

Min karl tror att det kan ha med allt annat att göra, illamåendet, huvudvärken osv. Jag vet inte jag :/ Hur som helst så är det väldigt jobbigt.

Nu ska jag ta mig an en arbetsuppgift eller så :) Skriver kanske mer sen, brukar vara gött rastlös på nattpassen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0