Snurr.

Idag är en sån dag då jag måste göra något, just för att hålla tankarna i chakt(stavning?)

Tänk om han åker idag. Eller tänk om han inte åker idag?
Det kommer bli tomt. Samtidigt tror jag att det kommer bli ett helt annat lugn här hemma. Jag är så gott som alltid stissig just nu och jag vet inte riktigt varför, men det han gör har en stor inverkan på mig. Jag hoppas att vi alla mår bättre, speciellt Zingo. Han kan ju inte må bra för annars hade han inte gjort så som han gör.

Han kommer få frihet, han kommer få bra sällskap, nygamla kattkompisar (som alla är snälla). Så mycket mer utrymme. Ja det blir nog bra, hoppas jag. Han stannar i alla fall inom familjen och det betyder grymt mycket! Han kommer tillbaka till de han levde sina första veckor ihop med och som han har tillbringat semestrar med.

Nu ska jag gå och göra något vettigt. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Hej är allt bra? :)

Hoppas du inte har missat vårt onsdagstips som kommer upp varje onsdag 9.00 ;)

2013-08-07 @ 06:24:23
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0