Torsdag?

Jag sitter och dricker kaffe, ska snart ut med hundarna..
Igår fick jag nackspärr och det är minsann kvar så jag tar det änna lite lugnt.
 
På söndag flyttar Zingo, mitt hjärtegryn. Jag tror jag kommer tycka bättre om honom när han bor hos min mamma dock. Om Shiwa trivs som ensamkatt så får hon förbli det, annars kanske vi kollar på djurens vänner tror jag det är.  De har en lokal bortanför oss med katter de räddat. Fick riktigt dåligt samvete när jag såg en kattunge med brändskador på huvudet, ville bara ta med stackaren hem. De har nämligen stora fönster där katterna sitter på dagarna.
 
Jagg avskyr denna väntan, när jag har bestämt mig får saker gärna hända direkt, annars finns risken att jag ändrar mig eller bara funderar och funderar över ifall det verkligen är rätt beslut.
 
Jag vet att det är rätt, men ändå.
 
Han har ju alltid varit min bebis..
 
 
Trackback
RSS 2.0