Jobbar natt.

Idag tänker jag på min farmor, det uppstod komplikationer när de skulle koppla in en pacemaker. Så som jag såg henne idag har jag aldrig förr sett henne. För mig är hon någon sorts odödlig stålkvinna. Det kanske är dags för mig att lära mig att även hon, faktiskt!! Också är dödlig som alla oss andra. Men jag vill inte det.
Jag hoppas hon mår bättre nästa gång jag åker för att hälsa på henne ♡♡♡♡♡♡

Idag är en sån dag.

Idag saknar jag även min syster, som jag inte pratat med sen juni förra året. Drömt om henne en del den senaste tiden. Varför ska relationer bli så komplicerade?
Jag gick ochbförberedde mig på att möta henne hos farmor, hade känslan att vi naturligtvis skulle få för oss att åka samtidigt. Jag är nästan besviken över att det inte blev så.
Jag är till 90% säker på att stridsyxan skulle läggas ner i så fall.


Nu ska jag sitta och fundera ännu mer, eller lyssna på ljudbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0